Rusya, 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planlıyor
Rusya Federal Uzay Ajansının (Roscosmos) 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planladığı bildirildi.
Rusya Federal Uzay Ajansının (Roscosmos) 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planladığı bildirildi.
Rusya Federal Uzay Ajansının (Roscosmos) 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planladığı bildirildi.
Bu konuyla ilgili detaylı bilgiler ve gelişmeler takip edilmektedir. Haberin devamı için güncel kaynakları takip edebilirsiniz.
Konu hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için güncel haberler ve analizler paylaşılmaya devam edecektir.
Rusya Federal Uzay Ajansının (Roscosmos) 2036'ya kadar Ay'da nükleer enerji santrali kurmayı planladığı bildirildi.