Eski İsrail Başbakanı, İran'a kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını söyledi

📅 23.06.2026 18:58
Eski İsrail Başbakanı, İran'a kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını söyledi
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, başbakanlığı döneminde İran'daki protestoculara destek vermek amacıyla ülkeye kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını belirtti.

Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, başbakanlığı döneminde İran'daki protestoculara destek vermek amacıyla ülkeye kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını belirtti.

Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, başbakanlığı döneminde İran'daki protestoculara destek vermek amacıyla ülkeye kaçak yollarla on binlerce Starlink uydu alıcısı soktuklarını belirtti.

Bu konuyla ilgili detaylı bilgiler ve gelişmeler takip edilmektedir. Haberin devamı için güncel kaynakları takip edebilirsiniz.

Konu hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için güncel haberler ve analizler paylaşılmaya devam edecektir.