Bakan Uraloğlu'ndan, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilere ilişkin açıklama

📅 23.06.2026 10:51
Bakan Uraloğlu'ndan, Hürmüz Boğazı'ndaki Türk sahipli gemilere ilişkin açıklama
Bakan Uraloğlu "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor" dedi.
Bakan Uraloğlu "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor" dedi.

Bakan Uraloğlu "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor" dedi.

Bu haberle ilgili gelişmeler ve detaylar sürekli güncellenmektedir. Konuyla ilgili en son bilgiler için haber kaynaklarını takip edebilirsiniz.