Bakan Kurum ve Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü

📅 23.06.2026 18:52
Bakan Kurum ve Bakan Bayraktar, BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra İklim Eylem Haftası programları kapsamında BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya geldi.
COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra İklim Eylem Haftası programları kapsamında BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya geldi.

Bu haberle ilgili gelişmeler ve detaylar sürekli güncellenmektedir. Konuyla ilgili en son bilgiler için haber kaynaklarını takip edebilirsiniz.

Oluşturulma Tarihi: Haziran 23, 2026 18:52

COP31 Başkanı ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra İklim Eylem Haftası programları kapsamında BM Genel Sekreteri Antonio Guterres ile bir araya geldi.