ABD Dışişleri Bakanı, İran'la yürütülen görüşmeler için haftaya yeniden toplanılacağını söyledi
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, İran'la teknik düzeyde yürütülen görüşmeler kapsamında heyetlerin gelecek hafta yeniden bir araya geleceğini belirtti.
Bu konuyla ilgili detaylı bilgiler ve gelişmeler takip edilmektedir. Haberin devamı için güncel kaynakları takip edebilirsiniz.
Konu hakkında daha fazla bilgi almak isteyenler için güncel haberler ve analizler paylaşılmaya devam edecektir.